måndag 15 oktober 2012

Skype testing

Vår lilla grupp testade Skype i morse. Vem skulle ha trott, att ett så enkelt program vore så svårt att använda!

Med mina gamla erfarenheter tänkte jag att det är lätt:
- plocka till egen lista Hanna, Lena, Heidi, Ann-Marie och Annkarin
- ringa till alla - eller starta gruppkonversation

Men, oj, jag kunde ju inte hitta alla! Och sedan märkte jag att fast jag hörde några andra och kunde se Lena, hade jag en gammal version av programmet och kunde därför inte delta i gruppen.

Vi skall ha en ny test senare!

Ha en bra arbetsvecka!
vh

1 kommentar:

  1. Jep, så är det ofta, att man har tekniska problem på första mötet! Vi får se hur det går i kväll i Hangout! Skall du vara med klockan 20? Ritva från Digiflick är med, men resten av gruppen har inte svarat, om de kommer att vara med eller inte.

    Vi ses!

    - Irmeli

    SvaraRadera